Matleverans

Denna gång fick jag sovit så gott som oavbrutet efter att jag lagt mig i morse. Hann slänga i mig en macka innan jag la mig vid halv nio och sova ända tills Hans ringde och väckte mig sstrax innan klockan sju på kvällen. Efter det låg jag och slöade i sängen en hel timme till innan jag orkade pallra mig upp. hade lätt kunnat sova tre fyra timmar till.

Hans har precis gått härifrån. han höll mig sällskap så här mitt i natten och kom med mat eftersom jag inte hann äta innan jag gick hemmifrån. Så vi satt här och mumsade på hamburgare och pratade och hade trevligt. Har inte träffat honom sedan i söndags. Men när jag slutat jobba idag så ska jag hem till honom och sova där istället.

Är en sensationell natt för den som inte visste det. För jag sitter nu och tuggar tuggummi för förstå gången på strax över åtta år! Jag slutade med det när jag fick min tandställning och när den väl var borta så höll jag mig ifrån det. Har dock vägt fördelarna mot nackdelarna och insett att eftersom jag jobbar natt och ändå äter lite så borde jag hålla koll på tänderna (salivproduktionen är nedsatt under natten trots att man är vaken).
Känns rätt intressant att sitta här och tugga. Hans var av den åsikten att det skulle inte ta mer än två minuter fören jag hade svalt tuggummit av gammal vana. Tji fick han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0