Martini och Grey's

Lovade bilder från i söndags men eftersom det inte är någon som läser bloggen så har jag svårt att tro att det är någon som kan klaga på att jag inte har lagt in dem ännu. Men de kommer senare i kväll. För just nu sitter jag och tittar på sista avsnittet på tredje säsong av Grey's anatomy, helt ensam uppkrupen i soffan med tända ljus, en filt och ett glas martini. Jag vet, dricka alkohol är inte det bästa man kan göra när man är själv. Men då och då behöver man ett uns av vardagslyx. Och ensamhet...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad då ingen som läser ;P okej med din takt orkar jag inte läsa alla men jag kikar förbi i bland..

2007-11-08 @ 00:17:01
URL: http://www.inodino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0