London och Sälen

Så trött. Hans och jag la oss och kollade på film efter vi hämtat mina föräldrar i morse ich efter det la vi oss och sov en stund. Hans gick väl hem till sig vid ett-tiden medan jag fortsatte att ligga helt avdäckad i sängen fram till klockan sex. Mamma och pappa körde alltså hem mig nyss eftersom de ändå skulle gå på Starlight express på Scandinavium nu.

Men så till saken:
Hans och jag hade plaanerat att åka till London i en vecka över nyår. Tyvärr gick det inte så bra eftersom hotellen vi kunde tänka oss att bo på inte hade rum över nyårsnatten. De hade alla andra sex nätter utom just 31/12 - 1/1. Så vi ska åka 27-30/12 istället. Ska bli riktigt kul. Vi har ju bara pratat om det i snart tre år och ingen av oss har varit i London innan.
Dessutom ringde mamma för någon dag sedan när de var nere i Turkiet. Min morbror hade hört av sig och sagt att han hade preliminärbokat hotell/stuga i Sälen 27/12 - 4/1 för 20 personer. Visst vi är redan bortresta de första dagarna där men de undrade om vi ville komma upp i efterhand. Visst tyckte vi och började kika på färdmedel. En knapp timme senare hade vi bokat tåg till Malung den 31/12 06:02. Planet från London landar 30/12 20:55 =)
Så vi hinner komma hem, sova några timmar och sedan iväg igen. Det här kommer bli det roligaste på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0