Katt?

Fick ett sms från Hans strax efter klockan två i morse som löd så här:

"Blä för dig och XX. Ligger och funderar hur det skulle vara och ha katt igen..."

Vad XX hade gjort va inte svårt att lista ut. Han har katt och igårkväll var vi hemma hos honom och åt pizza och tittade på film innan jag rusade iväg till jobbet och Hans var kvar i några timmar till. Men jag kunde inte fatta vad jag hade med saken att göra. Fick ringa och fråga och det var tydligen mitt fel eftersom jag inte hade katt men likväl husdjur. Kunde knappt hålla mig för skratt när jag sedan såg att han loggade in på MSN efter att vi lagt på och skickade mig en massa länkar till annonser om kattungar på blocket. Lite intressant är det dock att innan jag åkte från Hans nu ikväll så fick han reda på av en kompis att hennes katt hade fått ungar idag. Sammanträffande eller ett omen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0