Kamikazekanin

Jodå det är hon allt, lilla Anki. Skulle plocka upp henne från andra sidan kompostgallret, som spärrar av köket och vardagsrummet, och när jag fått upp henne i luften i armbågshöjd så tar hon ett språng rätt ut och slår nästan huvudet i datorbordet. Var först rädd att hon skulle ha brutit något men hon vandrade omkring på datorbordet som ingenting efter att ha suttit i mitt knä ett tag. Men det tröttnade hon på och vandrade helt sonika över tangentbordet för att hoppa ner i knäet igen. Väl där började hon gräva i min tröja och när det inte hjälpte (för att bli nersläppt) så valde hon att kissa på mig istället. Säg vad man vill men mina kaniner vet precis hur de ska göra för att jag ska låta dem vara ifred. För det är inte det minsta trevligt att sitta i nerkissade kläder eller låta det torka in i möbler och golv bara för att ha dem kvar så de förstår att det inte är lönt att göra så någon mer gång.

Kom på att jag inte har lagt in några bilder här på mina pälsbollar. Får se om jag kan ordna det imorgon för nu ska jag nog gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0