Julbord

Igår var vi på julbord på Skansen Krona. Vi var 30pers som åt gott och sedan körde den ökända julklappsleken. Av någon anledning lyckades jag plocka på mig två paket i första omgången men i andra var det ingen som tog paket ifårn mig. Jag fick heller inte plockat på mig några nya jag heller. Så i slutändan stod jag  där med mina två paket innehållandes en receptbok för smårätter och ett paket med fyra rödmelerade klotljus. Ljusen bytte jag däremot bort mot en rosa sopskyffel. Tyckte jag var ett riktigt smart drag för då slipper jag köpa en egen sedan att ha i källaren. För där nere blir så stökigt varje gång jag hämtar up nytt hö till kaninerna.

Hans har gått härifrån för en liten stund sedan så jag kanske skulle ta och göra mig iordning nu. Fick sms från ett ex igår som tydligen är i Göteborg nu. Vet inte riktigt varför men jag gick med på att fika med honom idag. Vilkoret var förstås att han bjöd =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0