Göteborg update

Kom till jobbet och där stod ett kuvert med texten God Jul XXXXX. Undrade vad det var och till min stora förtjusning hade jag ett likadant kuvert adresserat till mig som låg i mitt fack. Det innehöll ett häfte åkbiljetter och ett häfte entrébiljetter till Jul på Liseberg. Ibland blir man bra bortskämd av att jobba inom Lisebergskoncernen. Så nu har man fått årets första julklapp, mer än en månad i förväg.

Ni vet väl att Liseberg öppnar för julen imorgon klockan 16:00? Lördag och söndag har parken öppet från 13:00 och stänger 22:00 alla tre dagarna.

Julbelysningen i stan tänds officiellt först den 7 december, men såg igår kväll att kronorna som hänger som julbelysning på Kungsgatan är på plats. Det var de inte på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0