God morgon

Så var man vaken igen. Första maskinerna tvätt är igångsatta och själv är jag helt iordninggjord med kläder och smink och sitter och dricker Brämhults apelsinjuice (har silat den först, tycker inte om juice med fruktkött).
Blev ju utkastad från WoW i natt så jag tänkte fortsätta där jag slutade igår så att jag får rensat ut lite grejer och quests. Sen blir det till att köra ett varv till i garderoben och se om jag hittar ännu mer kläder att skänka bort. Än så länge har jag fyllt mer än en halv stor blå sopsäck med kläder som ska ges bort. Tycker det är så synd att sådant man inte använder bara ligger och aldrig används. Bättre att göra sig av med det och samtidigt hjälpa andra som inte har det så gott ställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0