Gnäll

Så bra gick det att sova länge idag. Fyra timmars sömn och nu kan jag inte sova något mer eftersom jag mår riktigt dåligt. Vet inte vad det är men det känns som om jag ska vända ut och in på magen. Får väl sitta här en stund och se om det går över.
Kollade mailen nu och de har hört av sig från Mac Forum. Först tänkte jag att det kanske var så att de redan konstaterat att det inte gick att göa något med ipoden men nehe då. Enligt dem påstår Applesystemet att det inte är någon garanti kvar på min Ipod (köpt 2006-12-06) så nu vill de att jag ska ta mig ner till dem omgående med kvittot så att de kan ta en kopia på det. Kunde de inte ha gjort det när jag var där i måndags samtidigt som jag lämnade in ipoden? Och varför skulle det inte vara någon garanti kvar?!

Tänkte att jag kunde spela lite WoW men inte ens det gick något bra. Den veckliga underhållningen av servrarna är inte klar men skulle varit uppe 13:00 enligt den sista nyhetsuppdateringen. Det är verkligen inte min dag idag. Registrerade knappt att Hans gick hemmifrån i morse så det måste vara något stort fel som är trasigt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0