Förbättring

Har lyckats få i mig lite mat nu så jag kommer väl förhopningsvis att vara någorlunda normal imorgon. Alla tycker att jag borde ligga och sova för att friskna till men då kommer jag ju inte att sova något i natt. Så jag sitter med WoW istället och har dingat 67 för ett tag sedan. Köpt mig riding skill 150 också så nu kan jag ta mig fram snabbare än med min lvl 40 mount. Men jag har inte köpt någon ny häst ännu eftersom jag vill ha en get istället. Dock orkar jag inte slösa guld på att få bättre rep med Ironforge så jag köra battlegrounds istället för att samla ihop marks till en strids get. Inte många marks kvar, fattas "bara" 5 från AB och 26 från WSG. Men jag lägger nog ner spelandet snart och försöker äta lite till innan jag börjar plocka iordning det sista innan Hans föräldrar kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0