Föräldrarna

Mamma och pappa är i Turkiet och spelar golf. De åkte i lördags och kommer hem om 1½ vecka. Så ringde mamma nyss och avlade lägesrapport. Hon undrade även om jag pratat med min lillasyster eller visste vad hon gjorde idag. Som vanligt hade jag ingen aning alls eftersom jag inte pratat med henne sen igår och då hann vi inte med så många meningsutbyten. Mamma pratar vidare och nämner något om att pappa sitter brevid och pratar i telefon han med. Lite smått roligt blir det när hon inser att det är Emma (lillasyster) som pappa pratar med. Så föräldrarna bytte bara telefon med varandra och fortsatte prata. Ibland kan de allt vara lite komiska.

Är fortfarande besviken för tidigare idag. Funderar nu helt seriöst på att åka till Stockholm i januari och gå på LU som "plåster på såren". Har ett skriande behov av att träffa människor med samma intresse för kaniner som jag har. Senast jag ens var i närheten av någon var när jag hämtade Anki hos hennes uppfödare och det är många månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0