En shot adrenalin tack

Har inte fått sovit något bra idag heller. Funderar på om det kan bero på att jag har ätit frukost de senaste två dagarna när jag kommit hem från jobbet. Får testa imorgon och se om det blir bättre utan att äta. Men det är ju inte lätt att sova gott med en knorrande mage som skriker på mat.
Hoppas att det blir lugnt i natt för jag är nästan helt slut redan. Hoppade över träningen idag också bara för den saken skull trots att jag bestämt mig för att jag verkligen måste ta tag i det. Annars kommer jag ju bara att ta längre tid på mig att komma vidare med fäktningen. Borde träna mer på slagen och framför allt fotarbetet när jag är hemma också. Urk, jag borde verkligen ta och pallra mig iväg till gymmet imorgon också så lat som jag har varit de senaste tre veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0