Brist på intelligens och hektiskt slit

Ja här har inte blivit mycket skrivit i natt. Har haft fullt upp med att skriva adresser på nära hundra kuvert (för hand) och stoppa innehåll i dem. Haft ett jäkla sjå med Fidelio också. Först vägrar den skriva ut kvitto för mig och med en annan gäst vägrar den skriva ut rätt kvitto. Så nu låter jag allt sådant vara tills morgonpersonalen kommer om två timmar så får de ta hand om det istället. Mailen strular den med. Fattas bara att hela systemet kraschar *peppar peppar*
Har över hälften av alla kuvert kvar och jag har inte ens varit nere och börjat ställa iordning i konferensen. Tur att allt annat är klart så att jag slipper tänka på det också. Ja då öppnar vi nästa Power King och tränger undan tröttheten någon timme till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0