Word 2007

Kände mig så duktig nu när jag satt och gjorde näst sista delprovet på mattekursen. Det gick så enkelt att jag blev förvånad med tanke på hur svårt jag hade för att ta till mig innehållet när jag läste kursen på GU för två år sedan. För då gick det inte alls kan jag lova. Visst är det knepigt nu också men jag verkar ju i alla fall få till uppgifterna. Så nu har jag bara ett delprov till (som jag ska göra om en liten stund), redovisningsuppgiften och slutprovet. Sedan är jag klar´! Men innan jag gör provet tänkte jag förberede renskrivningen av den längre uppgiften som ska in. Så nu sitter jag med Word 2007 och leker med inställningar och sådant. Känner nästan på mig att de kommer gnälla om att de inte kan öppna nya Word filer. Men jag vill använda ekvations-funktionen och den har jag inte i gamla Word och jag vill inte sitta och leta efter installationen av det hela heller. Nej, gnäller de får jag väl bara göra om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0