Upprörande

Ska gå och lägga mig så fort jag borstat tänderna och meddelat följande upptäckt: satt på spårvagnen på vägen hem och tittade som vanligt på reklamerna som sitter på väggerna uppe vid taket. Åhlens har alltid flera "dtrippar" med reklam för filmer och skivor och i godan ro satt jag och studerade dessa när jag ser Doktor Zjivago som DVD. Helt i eld och lågor tänker jag att jag kanske skulle passa på att köpa den. Men det är något lurt inser jag sedan efter att ha studerat omslaget. För personerna på bilden ser för moderna ut för att vara tagna från den film jag är van vid att se. Och alldeles riktigt fäster jag tillslut ögonen högst upp på bilden till omslaget där det står Kiera Knightly. Ja ha, så har Hollywood producerat ännu en nyinsplning av en klassiker. Vad va det för fel på den första?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0