Summering

Dagen började ju inte så värst bra igår och så mycket bättre blev det inte.  Skulle åkt och köpt gran men när jag väl kommit upp ur sängen och gjort mig iordning så hade granförsäljaren stängt ner för dagen. Så mamma bjöd mig och Hans på mat istället.
Här på jobbet har det inte varit så mycket bättre. Det är i och för sig lugnt och stilla men det är tråkigt. Sitter och broderar men ipoden är stendöd sedan igår och jag har ingen laddare hemma hos Hans. Får se till och ta med laddare till ikväll innan jag kör igång sista natten. Senare idag ska vi även göra ett nytt försök med att få tag på julgran.

Fy vad jag har tråkigt nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,inte alltid man får ha kul! =)

2007-12-16 @ 03:03:33
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0