Julhandel

Har varit ute och julshoppat lite idag. Var ju inte meningen att Hans och jag skulle köpa julklappar till varandra eftersom vi ska åka till London men vi kunde inte låta bli i alla fall. Eller rättare sagt, jag kunde inte låta bli när Hans sa att han vet precis allt han kommer att få. Det stämmer i och för sig inte men jag har köpt en klapp till honom ändå. Så vi gick åt var sitt håll när vi va inne i Nordstan idag och sedan träffades vi igen för att växla lite pund hos Forex så vi har lite lösa pengar när vi är i London. Hur som helst skulle vi åkt hem därefter men när Hans fick se den stora påsen jag hade med hans present i så tyckte han att han skulle "gå ett ärende till." Så nu får nog jag också en julklapp =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0