Julavslutning

Ja nu sitter det en massa personal uppe i rstaurangen och har julavslutning. Har ingen aning om vad de sysslar med för dörren är stängd och det hörs inte ett ljud ifrån dem. Men jag är rätt nöjd med att sitta här och jobba eftersom jag inte känner för att vara så social idag. Sov till 18:00 idag och då fick Hans ändå nästan sparka upp mig ur sängen. Således blir det granköp imorgon istället när mamma har slutat jobba.
Ska försöka lyckas med konsten att tvätta när jag kommer hem från jobbet. Sedan ska jag ringa vikarien för min handledare i matte och diskutera betyg. Sedan måste jag handla lite saker så att jag har allt färdigt när mamma hämtar mig. Hans har eftermiddagstenta imorgon och ha ska ha hem till mig direkt efteråt och när han har bytt om och så inför konserten ska vi klä granen tillsammans och äta lite mat. Tror att vi borde hinna med allt innan vi måste t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0