Jul på Liseberg

Fick shoppat ihop en julklapp till migsjälv idag. Jag hade tänkt köpa på tröjor på Rut m.fl. men de rycktes ifrån mig för att betalas av åldermannen i sällskapet. Så nu har jag två förtida julklappar att slå in en dag och sedan glömma vad som ligger i de paketen.
Sedan åt vi middag hos Hans innan vi knallade ner till Liseberg där det var riktigt kallt. Äckligt ruskväder men det slutade som tur var att regna när vi kom dit. Fick inte köpt något mer än lite godis och så åkte vi Lisebergstornet som jag naturligtvis blev smått åksjuk av. Men överlag var det trevligt. Trevligare än att sitta här på jobbet och fortfarande må dåligt och vara jättetrött redan i början av passet. Men jag ska nog ta mig igenom den här natten också. Fast det är ett jäkla liv på båten i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0