Hopkok

Börjar bli dags att läggasig och sova snart om man ska orka upp imorgon. Har rätt mycket kvar att göra vad gäller matematiken och jag börjar bli småt tossig på inlämningsuppgiften. Men idag har varit en bra dag så jag har inte orkat oroa mig för det idag utan tagit det lugnt och bara varit. Fick några timmar för mig själv i eftermiddags medan Hans var på skolan och de gick åt till WoW som sagt. Senare på kvällen, vid sjutiden, tog jag mig hem en sväng och hämtade nya kläder tills imorgon. På tillbakavägen gick jag vägen om en mataffär för att införskaffa lite ingredienser till dagens kvällsmat. Det blev stekt kassler med vildris och sås gjord på creme fraish, peppar, lime, chili, chili och chili. Hans hade önskemål om något kryddstarkt men dessvärre var chilin jag köpte inte av någon vidare smakstark kvalité. Så jag fick kompletera med chilipulver och sweet chili sås. Men dessvärre hjälpte inte det så mycket heller även om det var väldigt gott. Nästa gång får jag försöka hitta bättre chilifrukt och kanske välja en lättare variant av creme fraish så inte smaken förtas så mycket

Nu har det blivit dags att sova, bara Hans lyckas slita sig från den andra datorn och sitt datorspelsbygge. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jul eller midsommar?

2007-12-03 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0