Guild

Så har jag stängt ner mitt WoWkonto för ett litet tag framöver. Tänkte ta en liten paus för att få klar all matematik. Ska göra det sista nu innan slutprovet imorgon men sen har jag också delar kvar på kursen jag läste i somras.
Men innan jag stängde ner igår så lyckades jag skaffa mig ett guild och bli lvl68! Så när jag startar upp igen, vid jul kanske, så har jag bara 2 levlar kvar och en massa människor som kan hjälpa mig med quests som jag inte kan göra själv. Tyckte att jag ordnat det bra för migsjälv eftersom jag ändå inte har någon att spela med annars. Alla andra har ju lagt ner WoW för gott verkar det som och de som fortfarande spelar slösar egentligen bara med pengar eftersom de knappt spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0