Glädje

Tittade till mailen nu och har fått en uppmuntran om att titta till min högskoleansökan på studera.nu och se hur det gick i första urvalet och sedan tacka ja eller nej. Visar sig att jag har blivit antagen till både astrobiologi och cell- och mikrobiologi kurserna. Jag klagar inte det minsta men jag har för mig att man skulle ha matematik D för att komma in på den sistnämnde men jag har ju inte fått mitt ma D betyg ännu.
Kursen i astrobiologi akn bli intressant eftersom ajg inte har en susning om vad den kommer innehålla mer än vad kursnamnet antyder. För när jag letade kurser så stod det ingen beskrivning om kursinnehåll. Men det ska nog bli intressant ändå.

Emma har föresten varit duktig idag har jag fått höra. Hon hade sin första körlektion och det hade gått jättebra.
Kan även meddela från säkra källor att Springsteenkonserten i Globen nu ikväll var riktigt bra. Pappa har rapporterat direkt från plats nu när evenemanget är över. men han passade även på att ringa mig två gånger så jag skulle få höra några valda låter. Vilka låtar det var är jag dock helt omedveten om eftersom det var lite för brusigt och hög musik för att uttyda någon särskild sång. Men att det va the Boss som skrålade kunda man inte ta fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0