Första december

Så blev det äntligen december och jag har invigt detta årets julnedräkning med att titta på halva julkalendern! Har redan varit uppe i över en timme men kom på lite sent att jag skulle kolla när kalendern började. Men det verkar rätt bra i år måste jag säga. I alla fall såpass att jag kan tänka mig att göra mig besväret med att titta på det en vecka eller så.

Suttit och spelat lite WoW nu på morgonen och har äntligen fått ihop tillräckligt med bg tokens för att köpa min get. Så nu är jag på väg till Stormwind för att hämta den och samtidigt kolla vad jag ska sattsa på för gear när jag väl blivit lvl70. Sen får jag nog ta och göra mig iordning lite innan de andra kommer och hämtar mig när vi ska in till stan och shoppa. Så blir det väl en sväng till Liseberg sedan ikväll också. Hoppas bara att det har slutat regna tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0