Ett hekto inlägg

Jajjamensan, 100 inlägg har jag nu författat om man räknar med det du just nu läser. Har inte så mycket att säga mer än att jag snart får gå hem. Åh just det ja. Man tror att man har sett mycket men nu på morgonkvisten har jag fått se sånt jag inte trodde man skulle behöva genomleva. Är nog inte många som har fått se sina arbetskamrater i bara underkläder under arbetstid på det här viset. Visst har man varit med om gäster som springer omkring i endast kallingar men det här känns udda i jämförelse med det.

Fick helt plötsligt en flashback från Mallorcaresan med skolan sista året i gymnasiet.  Vi hade haft förfest en kväll på mitt och en annan tjejs rum. Var några som stannade kvar när alla andra gick och de fick utförliga instruktioner om att inte röka på rummet. Att sedan komma hem framåt morgonen och finna rummet i det skick man inte ville ha det i gjorde mig inte så lite arg. Vilket de ansvariga fick veta följande dag. I försoning som kom de insvassande efter skoltimmarna samma dag och skulle hjälpa till att städa - pojkarna i endast kalsonger och flickorna med gitarr och repeterade den fina frasen "naken städhjälp oh oh oh". Sånna fina minnen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0