Dreamhack och WoW

Fick en oväntad förfrågan från en av Hans klasskompisar att han ville adda min msn. Blev lite fundersam men visst tänkte jag. Och tur va väl det för han ville återuppliva sitt WoW-konto och ta mig till hjälp via Scroll of resurrection (han får fria speldagar och när han därefter betalar för en månads spel får jag en fri månad). Sen ställde jag en oförsynt fråga om hur han hade haft det på DH nu i vintras. Det skulle jag inte ha gjort. För när han fick veta att jag var där som crew för fem år sedan tyckte han att jag skulle söka till sommaren igen och det lät som ett löfte (hot?) om att han skulle börja tjata om det längre fram. Det farliga i det hela är väl att jag väldigt gärna vill åka dit igen. Det är nästan sjukt hut mycket DH har växt sen jag va där. Sitter och tittar på planlösningen för i år och skakar lätt på huvudet över dess omfattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0