Dagen efter

Ja det har varit lite tungt idag. Kom inte i säng fören klockan tre i natt och när de ringde från jobbet halv tio i morse så vart man inte sådär jätteglad. Hans däremot nästan studsade upp ur sängen en liten stund senare trots att han nog var i samma skick som jag. Han satte sig och spelade sitt FF XI medan jag åkte hem till Mölndal och några timmar senare åkte vi och köpte pizza tillsammans. Eller ja, Hans köpte och vi hämtade upp honom på pizzerian.
Var rätt gott att få i sig lite mat men ännu bättre att sedan få sitta och värma upp sig i bastun och därefter bada.
Men en sömntuta som jag är tröttnade jag rätt fort på det så vi tog på oss igen och la oss i soffan och sov i nästan två timmar. Hade inte Hans insisterat på att han måste handla så hade åtminstånde jag legat kvar där än och sovit. Men nu är jag hemma igen och funderar på att leta upp min ipod och sedan sätta mig och spela. Det råkar ju vara så att jag inte har något ljud till datorn längre eftersom en viss kanin lyckades få tag i ljudkabeln och bita av den halvvägs. Jag nämnder inga namn men det börjar på A och slutar på nki. Det är fortfarande smått obegripligt för mig hur hon lyckades få tag på kabeln som låg i vardgsrummet när hon själv är instängd i köket. På något sätt har hon i alla fall kört huvudet genom kompostgallret och sedan ryckt åt sig sagda kabel. Så nu har jag haft min första sladdolycka i mitt ett år långa kaninägarliv. Måtte det aldrig bli fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0