*censur*

Nu är jag riktigt riktigt arg!
Satt och gjorde uppgifterna på sista delprovet och skulle flytta markören till en svarsruta när jag kom åt "bakåt" knappen på musen. Så nu kan jag inte göra klart provet eftersom man bara kan öppna den sidan en enda gång. Får jag vänta tills imorgon innan jag kan göra klart det då de förhoppningsvis kan återställa sidan så jag får en ny chans. Har mailat min handledare men det finns ju inte en chans att hon läser det nu eller att det ens finns någon som kan ändra i systemet åt mig. Så oerhört klantigt av mig. Tycker att den här sista biten av kursen har varit knepigast men nu gick det ju ändå rätt bra på provet, även om jag bara hann göra första uppgiften. Så onödigt att då förstöra räkneandan när man kommit in i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0