Bio

Så börjar sista veckan av nattarbete. Är även Nobeldagen idag så jag har suttit och tittat lite på sändningarna från TV4 från och till sedan jag gick upp vid tretiden i eftermiddags. Men så mycket tittande på just det blev det inte utan Jimmy ville ha med mig på bio istället. Så vi gick på Bergakungen och såg American gangster. Filmen var 2h30min lång och det kändes. För det första var den bitvis väldigt seg och för det andra så går tiden väldigt långsamt när man svept i sig en stor dricka och måste gå på toaletten. Så för första (?) gången i mitt bioaktiva liv fick jag smita ut ur salongen och uppsöka toalett. Men de få minutrarna jag var borta missade jag inget som jag inte kunde gissa mig till när jag kom tillbaka. Amercian gangster är nog en film som gör sig bättre som hemmafilm än på biograf.

Idag släpptes biljetterna till Arn - tempelriddaren och jag har givetvis ordnat biljetter. Så 25 december 21:20 ska jag, Hans, Anna, mamma och pappa titta på storslagen film. Eller ja, jag hoppas att den är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0