Bilder från WoW

Nu verkar ingenting fungera som jag vill så jag gör något roligt istället. Här kommer lite bilder på min rogue (inte ens bilderna vill fungera utan att krångla).

 Min nya fina svarta stridsget, 100% speed! Kostar 30 marks från vardera AB, AV och WSG.

 Idlehands i sitt fularmor. Tog bilden när jag var lvl65 så nu är lite grejer utbytt så hon ser aningens vakcrare ut i dagsläget. Min fina epic lobotomizer (det svarta blurret till vänster) är utbytt mot en vanlig uncommon dagger som skam och säga var bättre. Likaså med mitt Nightslayer belt. Nej, jag gillar inte att byta epics mot gröna saker...

Här står vi och väntar på att "The battle for Alterac Valley" ska börja. Idlehands står under den spygröna texten framför, hmm, är det en mage tro? Första jag ska göra när jag börjar spela igen är att ändra om bland aktivitetsraderna. Är lite för rörigt där nu så jag måste komma på ett bättre system och prioritera vilka attacker jag vill ha nära till hands.

Fler bilder kommer när jag fått screen shotsen som ligger på Jimmys dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0